אלמוג בוקר - החלום שלי לא היה להגיש תוכנית באולפן, אלא לקבל תחום, הוא אומר.

אלמוג בוקר - החלום שלי לא היה להגיש תוכנית באולפן, אלא לקבל תחום, הוא אומר.. לאחר שלוש שנים, עבר לרדיו דרום ככתב מוניציפאלי, וכעבור שנה מונה לתפקיד מנהל מחלקת החדשות ברדיו, תפקיד בו כיהן שנתיים. בין היתר, הוא מי שחשף לראשונה את פרשת ההטרדות המיניות של ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, שהובילה להתפטרותו והרשעתו, וגם את פרשת רונאל פישר החשוד בקבלה לכאורה של שוחד (150 אלף דולר) לעיני המצלמות מאלון חסן, לשעבר ראש ועד עובדי נמל אשדוד. רציתי להיות כתב פוליטי או צבאי, אבל מה לעשות שיש אנשים טובים בערוץ, ספי עובדיה ואור הלר מעולים, והם לא הולכים לשום מקום. אין הרבה כתבי שטח שמקבלים הנחיית תוכנית. חודש וחצי לא הייתי בבית.

הריאיון איתם מתקיים בביתם היפה שבקיבוץ זיקים, שם הם מתגוררים בתשע השנים האחרונות. ביד אחת התקשרתי למערכת להודיע שצריך להתכונן לשידור כי עוד מעט יעופו פה טילים, וביד השנייה עזרתי לאילת לארוז ולהכין את הילדים. See full list on xnet.ynet.co.il באיזשהו שלב היו קיצוצים והורידו את התוכנית של מירי נבו ואלי אילדיס, אבל כשראו שהקורונה חוזרת קיבלתי אור ירוק. See full list on xnet.ynet.co.il

"רגע מבזה ומשפיל": האירוע המטריד שחווה אלמוג בוקר בגמר ...
"רגע מבזה ומשפיל": האירוע המטריד שחווה אלמוג בוקר בגמר ... from cf-images.eu-west-1.prod.boltdns.net
ב־2005 עבר בוקר לרדיו דרום ככתב ובהמשך מונה למנהל מחלקת החדשות. אלמוג בוקר כתב ערוץ 13 המתגורר בקיבוץ זיקים, נשוי ואב לשלושה. חדשות היום עם אלמוג בוקר. See full list on xnet.ynet.co.il הדירה הייתה מושכרת להפקה אמריקאית שתוכננה להצטלם בארץ, ועקב המצב ביטלה את הצילומים. בוקר, שזכה לפני שנה בפרס העיתונאי המצטיין לשנת 2019 מטעם איגוד דוברי הרשויות המקומיות (יחד עם המתחרה מחדשות 12, תמיר סטיינמן), חתום על לא מעט סקופים, שהשפיעו על סדר היום הציבורי. רגע לפני פתיחת השנה, היא לא התביישה ושלחה לנו מכתב: אחרי שירות צבאי בשריון למד תקשורת במכללה האקדמית ספיר, ולפרנסתו עבד כמנהל משמרת בפלאפון.

את הקריירה העיתונאית החל ככתב מוניציפלי בעיתון זמן הנגב, לאחר שהכיר את העורך דאז, אמיר בוחבוט, במכללה.

בין היתר, הוא מי שחשף לראשונה את פרשת ההטרדות המיניות של ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, שהובילה להתפטרותו והרשעתו, וגם את פרשת רונאל פישר החשוד בקבלה לכאורה של שוחד (150 אלף דולר) לעיני המצלמות מאלון חסן, לשעבר ראש ועד עובדי נמל אשדוד. לא שהיה לי קל קודם, אבל מתברר שאפשר עוד לעלות. החלום שלי לא היה להגיש תוכנית באולפן, אלא לקבל תחום, הוא אומר. בעל הבית שמע דרך חברים שאנחנו מהעוטף ונתן לנו לגור בה. אלמוג בוקר מדבר מהבטן ומדבר מהלב, עכשו בחדשות 13ישראל חייבת להמשיך את התקיפות למען תושבי העוטף. עד הקורונה היו פה שנתיים מאוד קשות בעוטף, כל שבועיים־שלושה הייתה הסלמה, ודרך ההתמודדות שלנו היא לא להיות כאן. הריאיון איתם מתקיים בביתם היפה שבקיבוץ זיקים, שם הם מתגוררים בתשע השנים האחרונות. אבל אף אחד לא יודע למי הצבעתי בבחירות, הוא מדגיש, גם לא הילדים שלי. בוקר (41) נולד וגדל בבאר־שבע, בנם של סוכן ביטוח ועובדת בדואר. התאומים היו בני חצי שנה והגדול בן שלוש. באיזשהו שלב היו קיצוצים והורידו את התוכנית של מירי נבו ואלי אילדיס, אבל כשראו שהקורונה חוזרת קיבלתי אור ירוק. לאחר שלוש שנים, עבר לרדיו דרום ככתב מוניציפאלי, וכעבור שנה מונה לתפקיד מנהל מחלקת החדשות ברדיו, תפקיד בו כיהן שנתיים. לפני שמישהו שמע שהיה אירוע, היא כבר לא היי.

חודש וחצי לא הייתי בבית. היו לי בצוק איתן עשרות שעות שידור ולילות ארוכים ללא שינה, וכל מה שזוכרים לי מהמבצע הזה, זה את הגיהוץ, הוא צוחק. השבוע מלאו שש שנים למבצע צוק איתן, שהפך את בוקר מכתב פריפריה לכוכב. היא מדהימה שהיא לקחה על עצמה הכל ועושה את זה באהבה. כתב אזורי (בדרום) קישורים חיצוניים;

עו"ד רוני אלוני סדובניק, רופאה בכירה, הטרדה מינית בעבודה ...
עו"ד רוני אלוני סדובניק, רופאה בכירה, הטרדה מינית בעבודה ... from i.ytimg.com
חודש וחצי לא הייתי בבית. החלום שלי לא היה להגיש תוכנית באולפן, אלא לקבל תחום, הוא אומר. See full list on xnet.ynet.co.il אני זוכרת את הפעם הראשונה שברחתי מכאן. בכל מקום שהגעתי אליו נשים היו אומרות לי 'בוא תגהץ לי' וגברים היו מתלוננים שסיבכתי אותם. בין היתר, הוא מי שחשף לראשונה את פרשת ההטרדות המיניות של ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, שהובילה להתפטרותו והרשעתו, וגם את פרשת רונאל פישר החשוד בקבלה לכאורה של שוחד (150 אלף דולר) לעיני המצלמות מאלון חסן, לשעבר ראש ועד עובדי נמל אשדוד. ב־2005 עבר בוקר לרדיו דרום ככתב ובהמשך מונה למנהל מחלקת החדשות. לא שהיה לי קל קודם, אבל מתברר שאפשר עוד לעלות.

עד הקורונה היו פה שנתיים מאוד קשות בעוטף, כל שבועיים־שלושה הייתה הסלמה, ודרך ההתמודדות שלנו היא לא להיות כאן.

פעם הייתי חוזר בארבע הביתה כדי להוציא את הילדים, היום אני לא יכול להתפנות לזה. החל את דרכו בעולם התקשורת ככתב אזורי בעיתון זמן הנגב מרשת מקומוני מעריב. חודש וחצי לא הייתי בבית. אלמוג הוא בין הכתבים המוכרים של ערוץ 13 ובעל תואר ראשון בתקשורת. עד הקורונה היו פה שנתיים מאוד קשות בעוטף, כל שבועיים־שלושה הייתה הסלמה, ודרך ההתמודדות שלנו היא לא להיות כאן. באותה שנה הצליח להשתחל לחברת החדשות של ערוץ 10 ככתב בדרום. למשל, ביום שבו חיסלו את אחמד אלג'עברי מהחמאס, קיבלתי הודעה בארבע בבוקר. בהתחלה אצל אחותי ליד חיפה, ואחר כך אצל אחות של אלמוג בנהריה. See full list on xnet.ynet.co.il רציתי להיות כתב פוליטי או צבאי, אבל מה לעשות שיש אנשים טובים בערוץ, ספי עובדיה ואור הלר מעולים, והם לא הולכים לשום מקום. התאומים היו בני חצי שנה והגדול בן שלוש. יליד 1978, גר בקיבוץ זיקים. אלמוג בוקר מגיב על ההטרדה שעבר בשידור חי:

מדהים ומרגש בעיניי שהוא קם בבוקר עם תשוקה לעבודה שלו, ולכן אני מוכנה לעמוד מאחוריו במה שצריך, אם כי ברור שיש ימים שאני תולשת שערות מרוב. הדירה הייתה מושכרת להפקה אמריקאית שתוכננה להצטלם בארץ, ועקב המצב ביטלה את הצילומים. See full list on xnet.ynet.co.il See full list on xnet.ynet.co.il התאומים היו בני חצי שנה והגדול בן שלוש.

אלמוג בוקר | כאן דרום - אשדוד - תגית
אלמוג בוקר | כאן דרום - אשדוד - תגית from www.kan-ashdod.co.il
אני זוכרת את הפעם הראשונה שברחתי מכאן. הכתב בדרום של ערוץ 10. רציתי להיות כתב פוליטי או צבאי, אבל מה לעשות שיש אנשים טובים בערוץ, ספי עובדיה ואור הלר מעולים, והם לא הולכים לשום מקום. אין הרבה כתבי שטח שמקבלים הנחיית תוכנית. לאחר שלוש שנים, עבר לרדיו דרום ככתב מוניציפאלי, וכעבור שנה מונה לתפקיד מנהל מחלקת החדשות ברדיו, תפקיד בו כיהן שנתיים. באיזשהו שלב היו קיצוצים והורידו את התוכנית של מירי נבו ואלי אילדיס, אבל כשראו שהקורונה חוזרת קיבלתי אור ירוק. אלמוג בוקר כתב ערוץ 13 המתגורר בקיבוץ זיקים, נשוי ואב לשלושה. הדירה הייתה מושכרת להפקה אמריקאית שתוכננה להצטלם בארץ, ועקב המצב ביטלה את הצילומים.

9 בדצמבר 1978 (בן 42) באר שבע, ישראל:

איך אפשר גם להיות גם כתב שטח וגם להגיש תוכנית יומית? לפני כמה חודשים העליתי בפני מנכל חדשות 13 ישראל טוויטו את הרעיון לעשות מהדורת צהריים, הכנתי תכנים שחשבתי שיכולים להתאים. אחרי שנתיים עבר למגרש הארצי, ככתב לענייני חבל לכיש במעריב. הדירה הייתה מושכרת להפקה אמריקאית שתוכננה להצטלם בארץ, ועקב המצב ביטלה את הצילומים. ״ההורים שלי בקשיים כלכליים, ואני צריכה מחשב ללימודים בזום״. אלמוג נשאר בבית ומשדר מהחזית, ואילת נודדת עם הילדים לצפון הארץ. בעל הבית שמע דרך חברים שאנחנו מהעוטף ונתן לנו לגור בה. הכתב בדרום של ערוץ 10. לפני שמישהו שמע שהיה אירוע, היא כבר לא היי. בחודש שעבר בוקר החל להגיש את התוכנית היומית חדשות היום עם אלמוג בוקר (שמשודרת ברשת 13 ב־15:00). פעם הייתי חוזר בארבע הביתה כדי להוציא את הילדים, היום אני לא יכול להתפנות לזה. אלמוג הוא בין הכתבים המוכרים של ערוץ 13 ובעל תואר ראשון בתקשורת. בין היתר, הוא מי שחשף לראשונה את פרשת ההטרדות המיניות של ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, שהובילה להתפטרותו והרשעתו, וגם את פרשת רונאל פישר החשוד בקבלה לכאורה של שוחד (150 אלף דולר) לעיני המצלמות מאלון חסן, לשעבר ראש ועד עובדי נמל אשדוד.

Posting Komentar

0 Komentar